Giv dine kunder en fuldendt oplevelse!

Post date:

Author:

Category:

Hvad end du er kunde eller medarbejder, så er en dankortterminal, der virker, altafgørende for en god oplevelse. En god oplevelse inkluderer nemlig blandt andet en nem oplevelse, hvor tingene spiller og det fungerer ligesom det skal. Der findes efterhånden mange slags dankortterminaler, som alle kan forskellige ting. Nogle er simple at håndtere – både for kunden og medarbejder, hvor andre kræver flere tastninger og tager længere tid.

Bibehold et højt serviceniveau

Dette er noget, som de fleste i servicebranchen lever efter, hvad end det er indenfor service-, detail- og restaurationsbranchen. Service er nøglen til glade kunder. Men hvordan bibeholder man egentlig et højt serviceniveau? Det kan du blandt andet gøre via en dankortterminal, der er tilpasset din branche.

En måde at gøre det på

En måde at gøre det på, er blandt andet ved at have en trådløs dankortterminal. En så simpel ting kan være med til at yde en bedre kundeservice. Det skyldes, at da den er trådløs, kan den tages med hen til kunden. Medarbejderne har altså mulighed for at gøre hele oplevelsen for kunden nemmere, da de kan møde dem, hvor de er. Men det kan selvfølgelig kun lade sig gøre med en dankortterminal, der er trådløs og som kan arbejde sammen med kassesystemet bagved.

Flere funktioner

Den perfekte dankortterminal skal dog kunne mere, end blot at kunne tage imod betaling – hvad end det er nede bordet eller ved baren. Vi danskere foretrækker stadig at kunne få vores kvittering efter endt betaling. Derfor er det vigtigt, at det er en mulighed til trods for den trådløse dankortterminal. Her kan man sommetider udover at tilbyde en fysisk kvittering, også kunne få den på mail. Der er altså blot få ting, der skal til, for at tilbyde er højt serviceniveau.

Aldrig undervurder et godt serviceniveau

Når det kommer til et godt serviceniveau, er det oftest de små ting, der tæller. Sidder du som virksomhed og tænker, hvordan du kan du gøre din service bedre. Så er et godt sted at starte, alt efter branche, ved at kigge på din dankortterminal. Kan den optimeres og derved gøre det nemmere for personalet, så de får mulighed for at yde en ekstra service? Eller måske kassesystemet generelt bare driller internt og derved skaber frustrationer blandt medarbejderne. Det er et sted, der er værd at starte.